Wednesday, August 1, 2012

Saat yang sedang diRINDUI Sekarang


august 1
Gunung Yong Belar.
Rindu sesangat. Tak tau la mereka-mereka yang lain sekarang macam mana. Masing-masing dah buat haluan masing-masing.
Tak contact,tak hape.
august 2
Gunung Yong Belar.
Sebelum gua disengat lebah.
august 2
Air Terjun Chilling.
Tak sabar nak tunggu lepas raya. Nak g sini ngan Adam. Mintak-mintak lah Adam dah pandai jalan.huhuhu.
ausgust 3
Air Terjun Chilling.
Mintak-mintaklah Air terjun Chilling masih cantik seperti dulu.
1 august
Gunung Korbu.
Makcik Kantin tersohor. Ini assistant saya. sous-chef omputeh kate.


Selain dari gambar di atas:
1. Saya rindu kampung nenek-nenek saya. SANGAT-SANGAT!
2. Saya rindu nak berkumpul dengan saudara mara ,walaupun hakikatnya malu sebab diri ini semakin menggebu.
3. Saya rindu nak berkumpul dengan kawan-kawan di JB. Kawan-kawan di KL? same jek. Cuma kawan-kawan di JB lagi rapat.
Sebab dorang slalu saling update mengupdate. Tak payah tunggu kite mesej/whatsapp/jemput berbuka puasa/etc


Wajah yang paling dirindui buat masa sekarang :

nuuu..yang belah kiri tu. Seminggu sekali kite akan telepon. buat lah suara macam katak sekalipun. Kompem die akan jawab
"Ingat atuk tak kenal, ekh.."
Dah 6 bulan tak jumpe.

**Anak & Suami kompem lah kite rindu. Tapi itu, rindu lain kategori...ehehehe


Pssst : Kite ade rahsia. Rasa tak tertanggung nak simpan rahsia ni. must wait until the right time .Iskk..

4 comments:

doc said...

kendong Adam naik gunung.. boleh?

lydiarahayumahmod said...

Hahahaha...bisa aja..
kalau ayah die benarkan...
and ade paramedic ikut..eheheh

Madam Amie said...

Cepatlah bgtahu rahsia ituwwww!

lydiarahayumahmod said...

Heehehe...tunggu.... Kena tepek gambar skali..tu yg kena tunggu tu..ehehehe